KANARŲ SALOS KITAIP: ŽYGIAI TENERIFĖJE IR LA GOMEROJE

Tai aktyvi kelionė, kurios metu susipažinsime su Tenerifės ir La Gomeros salų gamtos įvairove. Jos metu kopsime į aukščiausią Kanarų viršūnė – Teidę (3718 m), eisimė pėsčiomis bei plauksime greta vienų aukščiausių Europoje skardžių – Los Gigantes, žygiuosime mistiniais drėgnaisiais laurų miškais bei susipažinsime su atokiausiais salų kampeliais. Dauguma nakvynių kelionėje numatytos ant vandenyno kranto, todėl po žygių turėsime galimybę išsimaudyti bangose.

1 DIENA Skrydis iš Lietuvos į Tenerifę

Skrydis iš Lietuvos į Tenerifę, į kurią atvykę išsinuomosime automobilius ir jais keliausime iki nakvynės vietos netoli Los Gigantes miestelio. Nakvynė viešbutyje

2 DIENA Pažintis su Los Gigantes

Iš ryto laukia dviejų valandų trukmės nesudėtingas žygis greta Los Gigantes, kurio metu gėrėsimės iš viršaus atsiveriančiomis panoramomis, o po pietų plaukdami laiveliu, turėsime galimybę iš apačios pasigrožėti aukščiausiais Europoje skardžiais, kurių aukštis siekia net 600 metrų. Plaukdami palei pakrantę taip pat maudysimės jūroje, o jei pasiseks – matysime delfinus. Vėliau vyksime apžiūrėti vieno gražiausių miestelių Tenerifėje – Garačiko, o vakare pasieksime nakvynės vietą šiaurinėje salos dalyje. Nakvynė viešbtuyje.

3 DIENA Pirmasis žygis Anagoje

Šią dieną leisimės į 5 – 7 valandų trukmės žygį Anagos kalnuose, kurie iki šiol nėra paliesti masinės Tenerifės turizmo industrijos, o čia tebeauga senoviniai drėgnieji laurų miškai. Radialinio žygio metu grožėsimės ne tik Anagos gamta, bet pakeliui praeisime nedidelius jaukius kaimelius, kuriuose turėsime galimybę papietauti. Vakare grįšme nakvoti į tą pačią nakvynės vietą.

4 DIENA Antrasis žygis Anagoje

Gerai išsimiegoje ir niekur neskubėdami vyksime į starto vietą, iš kurios pradėsime 3 -4 valandų trukmės žygį. Šią dieną stengsimės nepersitempti, nes ateinančią naktį nusimato kopimas į Teidės viršūnę. Jeigu bus noro, po žygio galėsime nuvykti aplankyti senąją Tenerifės sostinę San Kristobalį de La Laguną. „Nakvynė“ tame pačiame viešbutyje.

5 DIENA Kopimas į Teidę ir poilsis El Medano

Sunkiausia kelionės diena, kurios metu bus galima skaidytis į kelias grupes. Stipresnieji kelsis vidurnaktį ir kops į Teidės ugnikalnį (3718 m). Laukia beveik 1300 metrų pakilimas iki viršunės (apie 5-6 val.), kurioje bandysime atsidurti prieš kylant saulei. Ši naktis bus šalta, reikalaujanti ištvermės, tačiau apdovanojanti įspūdžiais bei vaizdais. Nenorintieji kopti galės išsimiegoti ir iš ryto pasikelti į viršūnę keltuvu. Po kopimo vyksime į viešbutį, esantį netoli El Medano miestelio, kur turėsime galimybę pailsėti bei pasimaudyti vandenyne.

6 DIENA Pirmoji diena La Gomeroje

Iš ryto keltu kelsimės į La Gomerą, kuri yra viena mažiausių salų Kanaruose. Lyginant su Tenerife, tai retai turistų lankoma ramybės oazė, garsėjanti savo įspūdingais drėgnaisiais miškais bei stačiais kalnų šlaitais. Šią dieną žygiuosime apie 4 – 5  valandas netoli Playa de La Calera miestelio, įsikūrusio vandenyno pakrantėje. Čia gyvensime kelias ateinančias naktis, todėl tiek rytais, tiek vakarais po žygių turėsime galimybę maudytis vandenyne.

7 DIENA Žygis vakarinėje salos dalyje

Šią dieną žygiuosime beveik 20 kilometrų atstumą vakarinėje salos dalyje. Nors kelias nusimato ilgas, bet labai įvairus – eisime tiek palei stačius skardžius, tiek per kaimus, tiek drėgnaisiais miškais. Vakare laukia polisis ir maudynės.

8 DIENA Žygis centrinėje salos dalyje bei grįžimas į Tenerifę

Iš ryto važiuosime į centrinę salos dalį, kur palikę auromobilius nesudėtingai pakilsime į aukščiausią salos viršūnę Alto de Garanojai (1487 m). Esant geram orui nuo jos atsiveria puikūs vaizdai ne tik į La Gomerą, bet ir į tolumoje matomą Teidę. Vėliau laukia nesudėtingas 3 – 4 valandų nusileidimas drėgnaisiais miškais iki Hermigua miestelio. Vakare keltu persikelsime į Tenerifę ir vyksime į nakvynės vietą netoli oro uosto.

9 DIENA Skrydis iš Tenerifės į Lietuvą

Skrydis iš Tenerifės į Lietuvą.

į kelionės kainą

Įskaičiuota Neįskaičiuota Svarbu
  • 8 nakvynės viešbučiuose ir apartamentuose
  • Pusryčiai pirmosiose keturiose nakvynėse
  • Automobilių nuoma, kuro, parkingų išlaidos
  • Keltų bilietai į La Gomerą ir atgal į Tenerifę
  • Ekskursija laiveliu Los Gigantes
  • Keltuvo bilietas nuo Teidės
  • Lietuvio kelionės vadovo/kalnų gido paslaugos
  • Aviabilietai (~ 250 – 450 eur)
  • Išlaidos maistui, gėrimams ar programoje nepaminėtoms pramogoms
  • Draudimas
  • Kelionė įvyks susidarius 9 keliautojų grupei
  • Kelionė yra fiziškai aktyvi bei reikalaujanti geros fizinės formos
  • Kelionė nėra pritaikyta riboto judrumo asmenims

UŽSISAKYKITE

Kanarai, Europa
2025 vasario 21 - kovo 01

Kaina asmeniui

1250 Eur

Kiekis

-1+

Visa kelionės kaina

1250 Eur

Keleivis 1 (užsakantis asmuo)

Keleivis 2

Ar turite specialių poreikių?

(specialūs reikalavimai: maistas, gėrimai etc.)

Išankstinis apmokėjimas

Apmokėjimas

Kelionės kainaMokėti dabar (avanso suma) - 375 Eur
Prašome užpildyti visus laukus. Jūsų kelionė buvo sėkmingai užsakyta. Mes netrukus su Jumis susisieksime.

SUTARTIES DALYKAS

Kelionių organizatorius Turisto atžvilgiu įsipareigoja teikti Sutartyje įvardintas turizmo paslaugas, o Turistas įsipareigoja sumokėti už paslaugas ir įvykdyti kitas šioje Sutartyje numatytas pareigas.

Šioje sutartyje “Kelionių organizatorius” yra kelionę organizuojanti MB “Kur toliau”, (toliau sutartyje Kelionių organizatorius). Šioje sutartyje Turistas – fizinis asmuo, sudaręs su Kelionės organizatoriumi Sutartį (sutartį pasirašęs asmuo) arba bet kuris fizinis (-iai) asmuo (-ys), kurio(-ių) vardu Sutartį pasirašęs asmuo perka kelionę ir prisiima visas teises ir pareigas pagal Sutartį (kiti naudos gavėjai) arba bet kuris fizinis asmuo, kuriam Sutartį pasirašęs asmuo arba bet kuris naudos gavėjas perleidžia savo teisę į kelionę, jeigu toks perleidimas leidžiamas pagal šios Sutarties sąlygas).

 

SUTARTIES ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

2.1. Kelionių organizatorius įsipareigoja:

2.1.1. Organizuoti Turistui(-ams) kelionę pagal programą, nurodytą kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje, arba, jeigu kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje nurodytos kelionės programoje buvo atlikti pakeitimai iki šios sutarties pasirašymo, pagal pakeistą programą. Katalogas arba kita kelionę aprašanti medžiaga arba pakeista programa yra neatskiriamas šios sutarties priedas.

2.1.2. Nesurinkus minimalaus turistų skaičiaus (konkretus skaičius nurodomas konkrečios kelionės informacijoje), pranešti raštu apie kelionės anuliavimą likus ne mažiau kaip 30 d. iki kelionės pradžios.

2.1.3. Iki sutarties pasirašymo įteikti Turistui rašytinį dokumentą, kuriame būtų pateikta tiksli ir neklaidinanti informacija apie tai, kur vykstama, kelionės maršrutą (išvykimo, grįžimo vietas, datas ir laiką bei lankomas vietas ir šalis, nurodant datas, kada į jas vykstama ir išvykstama) ir jo pakeitimus, kelionėje teikiamas paslaugas, numatytas kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje arba pakeistoje programoje, transporto priemones, kuriomis vykstama, jų charakteristikas ir kategoriją, apgyvendinimo tipą, objekto vietą, kategoriją ar patogumų lygį ir pagrindinius ypatumus bei klasę (pagal atitinkamas priimančiosios valstybės taisykles), maitinimą, valstybių, į kurias vykstama, pasienio formalumus ir vizų gavimo tvarką, įvežamų daiktų kiekio, skaičiaus ir draudimų reikalavimus, laiką, per kurį gaunamos vizos, sutarties įforminimo tvarką bei sąlygas, visą kelionės kainą, kainos dalį, kuri turi būti sumokėta iš anksto, likusios sumos mokėjimo grafiką.

2.1.4. Tais atvejais, kai Kelionių organizatorius sutartimi įsipareigoja suteikti Turistui apgyvendinimo paslaugas, atitinkančias konkrečią kategoriją pagal priimančiosios šalies taisykles, nenurodant konkretus apgyvendinimo paslaugų teikėjo, Kelionių organizatorius iki sutarties pasirašymo privalo informuoti Turistą apie apgyvendinimo tipą, kategoriją bei maitinimą. Kelionių organizatorius taip pat privalo suteikti Turistui neklaidinančią ir išsamią informaciją apie patogumų, paslaugų ir pramogų lygį, kiekį ir kokybę bei galimus jų skirtumus, priklausančius nuo konkretaus apgyvendinimo paslaugų teikėjo.

2.1.5. Prieš kelionę rašytine forma Turistui pateikti: informaciją apie tarpines stotis ir sustojimo laiką, buvimo vietą bei informaciją apie keleivio vietą transporto priemonėje (išskyrus lėktuvą bei nenumatytus techninius sustojimus), kelionių organizatoriaus vietinio atstovo pavardę, adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą ar vietinių kelionių pardavimo agentų, į kuriuos turistas galėtų kreiptis pagalbos, adresus ir telefono numerius, jei tokių kelionių pardavimo agentų nėra, turistui nurodyti telefono numerį, kuriuo jis galėtų skambinti nenumatytu atveju, ar informaciją, kuri jam padėtų susisiekti su kelionių organizatoriumi ir (ar) kelionių pardavimo agentu, informaciją apie valstybių, į kurias vykstama, epidemiologinę būklę, imunoprofilaktikos reikalavimus, kuriuos reikia įvykdyti vykstant į kelionę, informaciją apie sveikatos draudimo įforminimo tvarką, informaciją apie neprivalomas draudimo sutartis, pagal kurias atlyginamos turisto išlaidos dėl organizuotos turistinės kelionės atšaukimo arba pagalbos išlaidos, informaciją apie valiutų keitimo sąlygas ir tvarką. Jei į kelionę vyksta nepilnamečiai, pateikti tėvams ar globėjams informaciją, leisiančią tiesiogiai susisiekti su vaiku ar atsakingu asmeniu vaiko buvimo vietoje.

2.1.6. Turisto(-ų) pateiktus asmens duomenis naudoti tik kelionės dokumentų įforminimui.

2.1.7. Kai sutartis sudaroma nuotolinės prekybos būdu, laikoma, kad sutartis sudaryta tokiomis sąlygomis, kokios buvo skelbiamos oficialioje Kelionių organizatoriaus interneto svetainėje (ar elektroninės prekybos sistemoje) organizuotos turistinės kelionės įsigijimo metu. Jeigu sutarties sąlygos oficialioje Kelionių organizatoriaus interneto svetainėje neskelbiamos ar organizuotos turistinės kelionės įsigijimo metu nebuvo paskelbtos, laikoma, kad sutartis buvo sudaryta pagal standartines turizmo paslaugų teikimo sutarčių sąlygas.

2.1.8. Kai turistų grupę sudaro daugiau kaip 15 nepilnamečių iki 16 metų arba daugiau kaip 7 neįgalūs nepilnamečiai, užtikrinti, kad, be kelionės vadovo, šią turistų grupę papildomai lydėtų dar vienas pilnametis asmuo.

2.1.9. Po sutarties sudarymo paaiškėjus, kad prievolių įvykdymo užtikrinimas baigiasi anksčiau, negu prasideda turistinė kelionė, iki kelionės pradžios raštu (paštu, faksu, el. paštu, trumpąja žinute ar kitu sutartyje nurodytu būdu) informuoti Turistą apie naują prievolių įvykdymo užtikrinimą, nurodant naują prievolių įvykdymo užtikrinimą patvirtinančio dokumento numerį, jo galiojimo terminą ir jį išdavusios draudimo ar finansų įstaigos rekvizitus ir kontaktinius duomenis.

2.2. Turistas(-ai) įsipareigoja:

2.2.1. Laiku sumokėti už kelionę bei pateikti visą informaciją bei dokumentus, reikalingus Kelionių organizatoriui įvykdyti šią sutartį, atvykti laiku į pirminę bei kelionės vadovo (jei kelionės vadovo paslauga numatyta sutartyje) nurodytas išvykimo vietas, laikytis organizatoriaus nurodymų dėl kelionės ar atskirų jos dalių vykdymo, laikytis viešosios tvarkos, tarptautinių keleivių vežimo taisyklių, bagažo gabenimo tvarkos ir į šalį įvežamų daiktų kiekio, skaičiaus ir draudimų reikalavimų. Vykdyti pasienio ir muitinės tarnybų nurodymus. Vykstant į kelionę su nepilnamečiais vaikais, laikytis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. vasario 28 d. nutarimu Nr. 302 patvirtinto Vaiko laikino išvykimo į užsienio valstybes, nepriklausančias Šengeno erdvei, tvarkos aprašo (Žin., 2002, Nr. 23-858).

2.2.2. Atsakyti už kelionės metu padarytą žalą (sugadintą viešbučio inventorių, transporto priemones ir kt.). Jeigu žala padaryta nepilnamečio, visus nuostolius už jį apmoka atsakingas asmuo. Jeigu Turistas prisiima kaltę ir sutinka atlyginti žalą, jąreikia atlyginti vietoje. Tais atvejais, kai Turistas kaltės neprisiima, Kelionių organizatorius turi teisę žalą išieškoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Turistas neprivalo atlyginti žalos, atsiradusios dėl nenugalimos jėgos.

2.3. Turistas, pagrindinė šios sutarties šalis, privalo informuoti kitus turistus – naudos gavėjus, kad kelionė yra organizuojama tik pagal šioje sutartyje nurodytas sąlygas ir visi turistai privalo vykdyti visas sutarties sąlygas.

 

TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES

3.1. Turisto teisė atsisakyti sutarties:

3.1.1. Turistas turi teisę bet kuriuo metu atsisakyti sutarties. Sutarties atsisakymas įsigalioja nuo jo pareiškimo momento.

3.1.2. Jeigu Turistas atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias jis atsako (t. y. kai aplinkybės, kurios yra pagrindas atsisakyti sutarties, atsirado dėl paties Turisto kaltės, t. y. dėl jo tyčinių veiksmų ar neatsargumo), jis turi atlyginti Kelionių organizatoriui nuostolius, padarytus dėl tokio atsisakymo. Nuostolių dydis šiuo atveju negali viršyti maksimalios vienos kelionės kainos.

Šalys susitaria ir sutinka, kad nuostolių dėl Turisto sutarties atsisakymo dydis priklausomai nuo atsisakymo laiko yra:

Sutarties nutraukimo laikas

Sutarties nutraukimo laikas

Daugiau kaip 60 dienų iki išvykimo

10 %

Nuo 59 iki 30 dienų iki išvykimo

20 %

Nuo 29 iki 22 dienos iki išvykimo

40 %

Nuo 21 iki 16 dienų iki išvykimo

60 %

Nuo 15 iki 12 dienų iki išvykimo

85 %

Likus 11 dienų ir mažiau iki išvykimo

100 %

 

Šalys susitaria ir sutinka, kad tuo atveju, jei Turistas keliauja lėktuvu, t.y. jo kelionei užsakomi aviabilietai, nuostolių dėl Turisto sutarties atsisakymo dydis apskaičiuojamas pagal aukščiau nurodytą lentelę, bet jis negali būti mažesnis nei, kad Kelionių organizatoriaus užsakytų aviabilietų kaina (įskaitant ir Kelionių organizatoriaus nustatytus įkainius už bilietų užsakymą).

3.1.3. Jeigu Turistas atsisako sutarties dėl su juo susijusių aplinkybių, kurių jis negali kontroliuoti ir kurių sutarties sudarymo metu negalėjo protingai numatyti, Kelionių organizatorius turi teisę reikalauti atlyginti patirtus tiesioginius nuostolius, padarytus dėl tokio atsisakymo, išskyrus atvejus, kai sutarties atsisakoma dėl nenugalimos jėgos aplinkybių. Šiame punkte nurodytais atvejais atlygintinų tiesioginių nuostolių dydis negali viršyti sutartyje nustatytos kelionės kainos.

3.1.4. Turistui atsisakius sutarties 3.1.2 ar 3.1.3 punktuose numatytais atvejais, Kelionių organizatorius, reikalaudamas Turisto atlyginti nuostolius, Turistui pageidaujant, privalo pateikti patirtų nuostolių dydį patvirtinančius įrodymus.

3.1.5. Jeigu Turistas atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias atsako Kelionių organizatorius ar asmuo, kurio pagalba Kelionių organizatorius naudojasi, arba dėl su Turistu nesusijusių aplinkybių, kurių jis negali kontroliuoti ir kurių sutarties sudarymo metu negalėjo protingai numatyti, jis turi teisę reikalauti, kad jam būtų grąžinti už kelionę sumokėti pinigai arba jo sutikimu kompensuota kitu būdu.

3.2. Kelionių organizatoriaus teisė atsisakyti sutarties:

3.2.1. Kelionių organizatorius turi teisę atsisakyti sutarties tik dėl svarbių priežasčių, apie kurias jis nedelsdamas informuoja Turistą.

3.2.2. Jeigu Kelionių organizatorius atsisako sutarties dėl aplinkybių, už kurias Turistas neatsako, jis privalo pasiūlyti Turistui naują tokios pat ar geresnės kokybės kelionę (alternatyvią kelionę). Jeigu dėl pagrįstų priežasčių nėra galimybės pasiūlyti alternatyvią kelionę arba Turistas pasiūlytos naujos kelionės atsisako, jis turi teisę reikalauti, kad jam būtų grąžinti už neįvykusią kelionę sumokėti pinigai.

3.3. Kelionių organizatorius, atsisakęs sutarties, privalo organizuoti kelionę iš naujo arba grąžinti Turistui pinigus už kelionę bei atlyginti Turistui turtinę žalą. Žala neatlyginama tais atvejais, kai sutarties atsisakoma dėl 2.1.2 punkto aplinkybių arba nenugalimos jėgos.

3.4. Kai, nutraukus sutartį, Kelionių organizatoriui ir (ar) kelionių pardavimo agentui atsiranda pareiga grąžinti Turistui visus ar dalįuž kelionę sumokėtų pinigų, pinigai turi būti grąžinti į Turisto nurodytą sąskaitą per 10 darbo dienų nuo sutarties nutraukimo.

 

SUTARTIES SĄLYGŲ PAKEITIMAS

4.1. Kelionių organizatorius dėl svarbių priežasčių, apie kurias jis nedelsdamas informuoja Turistą, gali pakeisti atitinkamą sutarties sąlygą. Turistas turi teisę atsisakyti keisti sutartį.

4.2. Kelionių organizatorius turi teisę, likus iki kelionės pradžios ne mažiau kaip 20 dienų, padidinti kelionės kainą dėl to, kad pasikeičia vežimo išlaidos, įskaitant išlaidas degalams, privalomiems mokesčiams ar atitinkamų valiutų keitimui. Kelionių organizatorius nurodo, kodėl padidėjo kaina ir kaip buvo apskaičiuotas kainos padidėjimas. Turistas turi teisę atsisakyti kainos didinimo.

4.3. Jeigu Turistas atsisako keisti sutarties sąlygas 4.1, 4.2 punktų atvejais, Kelionių organizatorius įgyja teisę atsisakyti sutarties. Tokiu atveju Turistas turi teisę reikalauti grąžinti už kelionę sumokėtus pinigus arba, jei kelionė iš dalies jau įvyko, kompensuoti proporcingą jų dalį. Jei Kelionių organizatorius atsisako sutarties po to, kai Turistas atsisako keisti sutarties sąlygas 4.1 punkto atveju, tai atitinkamai taikomas šios sutarties 3.3 punktas.

 

SUTARTIES ŠALIŲ PASIKEITIMAS

5.1. Bet kuris šios sutarties Turistas turi teisę, likus iki kelionės pradžios ne mažiau kaip 10 dienų, perleisti savo teisę į kelionę trečiajam (kelionę perimančiam) asmeniui, kuris vykdys visas sutarties sąlygas.

5.2. Tais atvejais, kai toks perleidimas prieštarauja asmens, kurio pagalba Kelionių organizatorius naudojasi, taisyklėms (t. y. jei per laiką, likusį iki kelionės pradžios, jau neleidžiama užsakyti vietos transporto priemonėje ir (ar) viešbutyje naujo asmens vardu), Turistui turi būti pateiktos šios taisyklės.

5.3. Sutarties perleidimas turi būti įformintas susitarimu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – Civilinis kodeksas) reikalavimus, su trečiuoju (kelionę perimančiu) asmeniu, o kelionę perimantis asmuo, sudaręs tokį susitarimą, ar Turistas, perleidęs kelionę, apie tai raštu privalo pranešti Kelionių organizatoriui ir perduoti informacijąbei dokumentus, reikalingus sklandžiai įvykdyti šią sutartį kelionę perėmusio asmens atžvilgiu. Teisę į kelionę perleidžiantis Turistas ir trečiasis (kelionę perimantis) asmuo, perėmęs kelionę, atsako solidariai Kelionių organizatoriui už kelionės kainos ir išlaidų, susijusių su teisės į kelionę perleidimu, sumokėjimą.

 

ATSAKOMYBĖ UŽ NETINKAMĄ SUTARTIES VYKDYMĄ

6.1. Jeigu sutartis nėra vykdoma pagal Turisto protingus lūkesčius, kurių pagal sutarties sąlygas ir teikiamų paslaugų pobūdį Turistas galėjo turėti, Kelionių organizatorius privalo atlyginti Turistui nuostolius. Kelionių organizatorius ar asmuo, kurio pagalba Kelionių organizatorius naudojasi, neatsako už netinkamą sutarties vykdymą, jeigu:

6.1.1. dėl netinkamo sutarties vykdymo kaltas Turistas (2.2.1 punkto sąlygų nevykdymas ir kt. priežastys);

6.1.2. užnetinkamą sutarties vykdymą, kurio Kelionių organizatorius nenumatė ir negalėjo numatyti, atsako trečiasis asmuo, nesusijęs su šia sutartimi;

6.1.3. sutartis netinkamai vykdoma dėl nenugalimos jėgos arba dėl įvykio, kurio Kelionių organizatorius ar asmuo, kurio pagalba Kelionių organizatorius naudojosi, atsižvelgiant į visą įmanomą jų apdairumą, nenumatė ir negalėjo numatyti.

6.2. Jeigu sutartis vykdoma ne pagal Turisto lūkesčius, Kelionių organizatorius, atsižvelgdamas į konkrečias aplinkybes, privalo teikti Turistui visokeriopą pagalbą ir paramą. Jeigu priežastis, dėl kurios sutartis nėra tinkamai vykdoma, susijusi su pačiu Turistu, Kelionių organizatorius turi teikti Turistui tokią pagalbą ir paramą, kurios, remiantis protingumo kriterijumi, gali būti reikalaujama iš Kelionių organizatoriaus pagal sutartį. Šiuo atveju Kelionių organizatoriaus išlaidas, susijusias su tokios pagalbos ir paramos teikimu, turi atlyginti pats Turistas. Jeigu užnetinkamą sutarties vykdymą atsako Kelionių organizatorius arba asmuo, kurio pagalba jis naudojasi (6.1 punktas), tai visas išlaidas, susijusias su papildomos pagalbos ir paramos teikimu Turistui, apmoka pats Kelionių organizatorius.

6.3. Jeigu prasidėjus kelionei paaiškėja, kad Kelionių organizatorius negalės įvykdyti pagrindinės sutartų paslaugų,nurodytų šioje sutartyje, dalies, tai jis privalo pasiūlyti Turistui tinkamas alternatyvias paslaugas už tokią pačią kainą sutartyje nurodytam terminui ir kompensuoti Turistui anksčiau pasiūlytų ir faktiškai suteiktų paslaugų kainos skirtumą. Jeigu Kelionių organizatorius dėl pagrįstų priežasčių negali pasiūlyti alternatyvių paslaugų arba dėl protingų priežasčių Turistas jų atsisakė, Kelionių organizatorius, be papildomo užmokesčio, turi užtikrinti Turisto grąžinimą atgal arba nuvežimą į kitą vietovę, dėl kurios sutinka Turistas, taip pat grąžinti Turistui pinigus už nesuteiktas paslaugas.

6.4. Kelionių organizatorius neturi teisės riboti ar panaikinti savo civilinę atsakomybę už žalą, padarytą Turistui, jeigu žala padaroma dėl Kelionių organizatoriaus tyčios ar didelio neatsargumo.

6.5. Turistui padaryta turtinė ir neturtinė žala atlyginama Civilinio kodekso nustatyta tvarka.

6.6. Kelionių organizatorius atsako už kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje, kuri yra neatskiriama šios sutarties dalis, pateiktos informacijos teisingumą ir tikslumą, išskyrus bent vieną iš šių atvejų, kai:

6.6.1. Turistui iki sutarties sudarymo buvo pranešta apie šios informacijos pasikeitimus, o kataloge ar kitoje kelionę aprašančioje medžiagoje buvo aiškiai numatyta pakeitimų galimybė;

6.6.2. pakeitimai daromi po sutarties sudarymo abiejų šalių rašytiniu susitarimu.

 

BENDROSIOS SĄLYGOS

7.1. Turisto teises ginaCivilinis kodeksas, Vartotojų teisių gynimo įstatymas, Reklamos įstatymas, Turizmo įstatymas bei kiti įstatymai ir poįstatyminiai teisės aktai bei ši sutartis.

7.2. Šalys susitaria ir sutinka, kad, jeigu Turistas (-ai) ne dėl organizatoriaus kaltės negaunaįvažiavimo vizos, pamiršta ar pameta asmens dokumentus, jei dokumentai yra netvarkingi ir neparuošti kelionei, jeiguTuristas (-ai) neatvyksta į pirminę išvykimo bei keliones vadovo nurodytas išvykimo vietas, savavališkai nutraukia kelionę ar atsisako dalies paslaugų, Kelionių organizatorius neatsako ir su tuo susijusių išlaidų Turistui (-ams) neapmoka.

7.3. Kelionės metu atsiradusias pretenzijas dėl sutarties netinkamo vykdymo ar nevykdymo, Turistas turi nedelsdamas pareikšti žodžiu Kelionių organizatoriaus vietiniam atstovui arba kelionės vadovui, o jei šių nėra, – Kelionių organizatoriui. Pretenzijos dėl nesprendžiamų ar netinkamai sprendžiamų problemų turi būti pareikštos raštu. Nepavykus pretenzijų išspręsti kelionės metu, Turistas pretenzijas Kelionių organizatoriui gali pareikšti raštu per 15 darbo dienų nuo kelionės pabaigos. Kelionių organizatorius privalo Turistui raštu atsakyti į pareikštas pretenzijas per 15 darbo dienų nuo pretenzijų gavimo dienos. Ginčai dėl sutarties netinkamo vykdymo ar nevykdymo sprendžiami derybomis, o jei nepavyksta susitarti, – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

7.4. Ginčus dėl sutarties netinkamo vykdymo ar nevykdymo nagrinėja Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo nustatyta tvarka.

7.5. Po šios sutarties pasirašymo sutarties sąlygų esminiai pakeitimai (pagrindinė sutartų paslaugų dalis ir kaina) galimi tik abiejų šalių rašytiniu susitarimu.

7.6. Lietuvos Respublikos turizmo įstatymo 8 straipsnio 10 dalį įgyvendinančių ir kitų teisės aktų numatytais atvejais ir tvarka Turistai dėl turizmo paslaugų teikėjų prievolių nevykdymo gali kreiptis į Valstybinį turizmo departamentą.

7.7. Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais: po vieną Kelioniųorganizatoriui ir Turistui(-ams). Visi egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.

7.8. Šios Turizmo paslaugų teikimo sutarties nuostatos privalomos Kelionių organizatoriui ir visiems Turistams. Turistas patvirtina, kad nuodugniai susipažino su pateikta sutartimi ir suprato visas jos nuostatas bei informavo kitus Turistus – naudos gavėjus, kad turistinė kelionė yra organizuojama tik pagal šioje sutartyje nurodytas sąlygas ir visi Turistai privalo vykdyti visas sutarties sąlygas.